Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Klachtenafhandeling

We doen ons uiterste best om u de beste service te bieden. Wilt u toch een klacht indienen? Neem dan contact op met uw relatiemanager. U kunt uw klacht ook naar onze dienst Customer Care sturen met eventueel de benodigde bewijsstukken voor het onderzoek van uw klacht.

Onze dienst Customer Care is bereikbaar via:

Kantoor

Per post:

ABN AMRO Bank N.V.
T.a.v. Compliance Officer
Post X
Borsbeeksebrug 30
2600 Antwerpen-Berchem
België

Onze dienst Customer Care is bereikbaar via:

Kantoor

Per post:

ABN AMRO Bank N.V.
T.a.v. Customer Care 
Post X
Borsbeeksebrug 30
2600 Antwerpen-Berchem
België

Hoe wordt uw klacht afgehandeld?

Elke klacht die bij onze dienst Customer Care binnenkomt, wordt met zorg behandeld. We reageren zo snel mogelijk. Lukt dat niet binnen vijf dagen na ontvangst van uw klacht, dan sturen we u binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging. Zorg ervoor dat uw klacht duidelijk en goed onderbouwd is. 

Als u niet tevreden bent met de oplossing van onze dienst Customer Care, dan kunt u contact opnemen met de volgende instantie:

Voor bankproducten:

Ombudsfin
North Gate II
Koning Albert II-laan 8, bus 2
B-1000 Brussel

Tel: +32 2 545 77 70
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be

Voor verzekeringsproducten:

Ombudsman Verzekeringen
Meeûssquare 35, bus 6
B-1000 Brussel

Tel: +32 2 547 58 71
E-mail: info@ombudsman-insurance.be

Volgens de Algemene Bankvoorwaarden, tenzij anders afgesproken, is de relatie tussen ABN AMRO en haar klanten onderworpen aan Belgisch recht. Meer informatie over de klachtenafhandeling vindt u ook in onze Algemene Bankvoorwaarden.