We doen ons uiterste best om u de beste service te bieden. Wilt u toch een klacht indienen? Neem dan contact op met uw relatiemanager. U kunt uw klacht ook naar onze dienst Customer Care sturen met eventueel de benodigde bewijsstukken voor het onderzoek van uw klacht.
ABN AMRO Bank N.V.
T.a.v. Compliance Officer
Post X
Borsbeeksebrug 30
2600 Antwerpen-Berchem
België
ABN AMRO Bank N.V.
T.a.v. Customer Care
Post X
Borsbeeksebrug 30
2600 Antwerpen-Berchem
België
Ombudsfin
North Gate II
Koning Albert II-laan 8, bus 2
B-1000 Brussel
Tel: +32 2 545 77 70
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
Ombudsman Verzekeringen
Meeûssquare 35, bus 6
B-1000 Brussel
Tel: +32 2 547 58 71
E-mail: info@ombudsman-insurance.be
Volgens de Algemene Bankvoorwaarden, tenzij anders afgesproken, is de relatie tussen ABN AMRO en haar klanten onderworpen aan Belgisch recht. Meer informatie over de klachtenafhandeling vindt u ook in onze Algemene Bankvoorwaarden.