Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Veelgestelde vragen

Digital Banking App & Webportal

Om een gebruikersnaam te bekomen kunt u contact nemen met uw vertrouwde contactpersoon. Hij/zij zal voor u het nodige doen.

Omdat Digital Banking een onderdeel is binnen onze Private Banking dienstverlening vragen wij u eerst een afspraak te maken met een van onze Private Bankers.

Bekijk de tutorial “Voor de eerste keer aanmelden in de App” op onze website.

Om uw gebruikersnaam opnieuw te ontvangen, kunt u contact opnemen per e-mail op digital.support@be.abnamro.com of bellen naar +32 9 242 23 58.

Om uw initiële paswoord opnieuw te ontvangen stuurt u een e-mail naar digital.support@be.abnamro.com of kunt u bellen naar +32 9 242 23 58.

Vanuit veiligheidsoverwegingen is het belangrijk om uw andere toestel ook te registreren. Dit kunt u doen door de registratieprocedure opnieuw te volgen. Heeft u uw registratiegegevens (userID & activatiecode) nog in bezit?

  1. Zo ja, gelieve een e-mail te sturen naar digital.support@be.abnamro.com met vermelding van uw userID en onderwerp ‘registratie tweede toestel’.
  2. Indien niet meer, gelieve een e-mail te sturen naar digital.support@be.abnamro.com met vermelding van ‘registratie tweede toestel en opnieuw verzenden registratiegegevens’.

Nee. Voor de veiligheid werken we met toestelregistratie. De toestellen en bijhorende registratie ervan zijn persoonlijk.

Verwijder de App van het huidige toestel en doorloop de registratie op het nieuwe toestel. Heeft u uw registratiegegevens (userID & activatiecode) nog in bezit?

  1. Zo ja, gelieve een e-mail te sturen naar digital.support@be.abnamro.com met vermelding van uw userID en onderwerp ‘registratie nieuw toestel’.
  2. Indien niet meer, gelieve een e-mail te sturen naar digital.support@be.abnamro.com met vermelding van ‘registratie nieuw toestel en opnieuw verzenden registratiegegevens’.

U dient de app te verwijderen en opnieuw te installeren om de taal te kunnen wijzigen.

De Digital Banking App heeft verschillende functionaliteiten, met focus op uw investeringen. Onze App is ook steeds in verdere ontwikkeling met uitbreiding van de nodige functionaliteiten. Voor de laatste updates kunt u steeds terecht op onze website.

Wij doen er alles aan om u veilig te laten bankieren. Maar het is net zo belangrijk dat u zelf weet hoe u veilig omgaat met uw toestel en uw gegevens. We helpen u hier graag bij. Daarom hebben we een aantal tips voor veilig mobiel bankieren voor u op een rij gezet op onze website.

  • Wees er zeker van dat uw gebruikersnaam en initiële paswoord correct heeft ingegeven, deze zijn hoofdlettergevoelig.
  • Wees er zeker van dat de datum en tijd van uw telefoon op “automatisch instellen” staat (zie “datum & tijd” onder “Systeem” in het menu).

Uit privacy overwegingen tonen we enkel de landencode en de laatste 3 cijfers van uw mobiele nummer. Wanneer deze overeenkomen drukt u op de knop "SMS ontvangen" en gaat u naar het volgende scherm van de registratie.

Na de validatie van uw mobiel nummer is het belangrijk om op de knop "SMS ontvangen" te drukken, binnen 2-5 minuten ontvangt u een sms met een activatiecode dewelke u kunt ingeven op het volgende scherm, om uiteindelijk uw persoonlijke code te selecteren.

Alvorens te kunnen aanmelden op de Web Portal is het belangrijk om een geregistreerde App te hebben. Dit kan zowel op tablet als smartphone. Het geregistreerde toestel wordt zo uw token om aan te melden. Indien u een geregistreerde App heeft en toch nog een foutmelding krijgt, kunt u deze melden op digital.support@be.abnamro.com of bellen naar +32 9 242 23 58.